Thursday 2 November 2017

Binêre Opsies Wins


monster Page Dit is 'n voorbeeld bladsy. Dit is anders as 'n blog boodskap, want dit sal bly op een plek en sal wys in jou werf navigasie (in die meeste temas). Die meeste mense begin met 'n Oor bladsy wat hulle stel aan potensiële besoekers site. Dit mag dalk sê iets soos hierdie: Haai daar! Ek is 'n fiets boodskapper bedags aspirant-akteur in die nag, en dit is my blog. Ek woon in Los Angeles, het 'n groot hond met die naam Jack, en ek wil Piña coladas. (En gettin 'gevang in die reën.) ... Of iets soos hierdie: Die XYZ Doohickey maatskappy is gestig in 1971, en is die voorsiening van gehalte doohickies vir die publiek sedert die tyd. Geleë in Gotham City, XYZ het meer as 2000 mense en doen allerhande wonderlike dinge vir die Gotham gemeenskap. As 'n nuwe WordPress gebruikers, moet jy gaan na jou dashboard om hierdie bladsy te verwyder en maak 'n nuwe bladsye vir jou inhoud. Hê pret! Geen konsekwent wins Van Binary Options Waardering: 5/100 Wat is dit? Niks meer as 'n ander produk bied inkomste deur middel van binêre opsies sonder ten volle verduidelik hoeveel risiko eintlik betrokke is. kort Oorsig Konsekwent wins is eenvoudig een van die vele produkte wat beweer dat hy inkomste deur middel van binêre opsies handel te voorsien. Die sales pitch, benadering en selfs produk is byna identies aan baie ander produkte beweer soortgelyke benaderings. Realisties, binêre opsies is ver van betroubare en ek twyfel iemand sou konsekwent wins te verdien daaruit, veral nie die mense die skrywer is gerig. Voordat jy koop Konsekwent wins is binêre opsies handel, wat beteken dat eintlik verdien geld is meestal gebaseer af kans, nie vaardigheid. Sodra jy inteken vir 'n rekening, is die heel eerste ding wat jy hoef te doen (voordat jy enige sagteware te kry) geld in 'n rekening. Binêre opsies is dikwels bevorder as 'n vorm van belegging, maar dit is regtig nie. As jy weet die mark baie goed, kan jy 'n effense voorsprong in om geld te maak nie, maar selfs dan is dit kom nog af aan die toeval. Selfs as jy besluit dat dit regtig die risiko werd - dink nie vir 'n oomblik dat die sagteware aangebied sal jou 'n voorsprong te gee. Eenvoudig praat, dit sal nie. Die feit dat verskeie internet bemarkers bied binêre opsies sagteware met pretty much dieselfde sales pitch elke keer dui vir my dat hulle waarskynlik nie die sagteware te alle te maak - en dat die sagteware is waarskynlik nie 'n goeie. Wat ek graag Eerlik, was daar niks wat ek graag oor hierdie produk. Dit was baie misleidend en ek haat hoe dit gemaak binêre opsies lyk veilig. Wat ek nie hou nie Bemarking video's is byna altyd manipulerende tot 'n mate, maar dit is waarskynlik die eerste keer dat ek ooit gekry aanstoot deur die bemarking video. Ek sou raai dat die persoon wat die video het probeer om 'n beroep op ouens, maar as 'n vrou internet bemarker, dit ernstig pla my. Was dit regtig nodig? Behalwe dat, die bemarking video was 'n geheel was amper soos 'n verkope aanbieding. Soos gewoonlik, was daar 'n groot ophef oor hoeveel geld gemaak kan word van die produk, spesifiek die bedrag wat die verteller beweer het. Of dit wettig is of nie, dit is baie moeilik om te sê. Maar as gevolg van die manier waarop binêre opsies werk, ek glo dit nie is. Persoonlik sou ek verwag het om 'n baie meer skommelinge sien in sy opbrengste as hy het - want om geld te maak met binêre opsies is baie gewaagd. Ek wil ook daarop dat die aanbieder ernstig frustreer my, veral die manier waarop hy hou die roeping van die sagteware sy 'n baba. Dit is nie regtig relevant tot die vraag of die produk is 'n goeie of nie, maar dit maak nie kyk deur die bemarking video baie irriterende. Binary Options Een van die dinge wat die bemarking praat oor hoe die produk eienaar gee die gebruiker hierdie wonderlike nuwe stuk sagteware gratis. Klink dit te goed om waar te wees? Dit is omdat dit is, maar nie op die manier wat jy sou verwag. Soos baie soortgelyke produkte, het konsekwent wins eintlik jou te voorsien met gratis sagteware. Maar dit kom met 'n vangs en dit is 'n mooi groot een. Konsekwent wins is eintlik die bevordering van 'n baie spesifieke manier om geld te verdien aanlyn genoem binêre opsies. Eerlik, binêre opsies is nie soseer 'n manier om geld te verdien, want dit is 'n manier van dobbel. Ek het verskeie ander produkte hersien bied presies dieselfde ding as konsekwent wins, en in werklikheid, sommige van hulle was om te gebruik selfs dieselfde kodering. Byvoorbeeld: die beeld hieronder is uit die 'aansoek 'n vorm vir hierdie site, terwyl die tweede beeld was van 'n produk, genaamd Smart Money Makers - wat byna identies By the way - niks gebeur wanneer die timer 00:00 bereik. Die weergawe van konsekwent wins Van Smart Money Makers Trouens, daar is 'n baie produkte wat "vrye" sagteware vir die opening en die befondsing van 'n binêre opsies rekening bied - wat beweer dat hulle sagteware sal jou help om wins te maak. Realisties, dit is baie onwaarskynlik die sagteware sal jou help. omdat binêre opsies handel oor die voorspelling van hoe die mark sal beweeg, en daar is nie veel wat sagteware kan doen om hierdie te help. Nou, ek gaan nie in die proses van binêre opsies handel te gaan te veel hier, want dit is reeds verskeie kere op hierdie webtuiste bespreek (soos hier). Daar is letterlik niks anders oor konsekwent wins as enige van die ander webwerwe wat soortgelyke "handel" bied. As 'n kant nota, wil ek ook daarop wys dat die webwerf wat bevorder word in die produk video en die een wat die verteller impliseer hy het geld gemaak uit is GTOptions. Maar die webwerf wat gebruikers gestuur om aan te meld vir 'n ander een in sy geheel, genoem UBinary. Miskien is dit nie 'n groot deal, maar persoonlik dink ek dit is 'n bietjie verdag. Ek wil ook daarop dat baie binêre opsies plekke is verdag en daar is 'n beduidende kans dat jy jou geld nie sal kry (as jy werklik iets te verdien). Een van die kwessies is dat hierdie plekke is pretty much ongereguleerde, wat hulle die vermoë om eenvoudig gesluit wanneer hulle kies om, en begin weer onder 'n nuwe naam gee. As dit gebeur, moet 'n webwerf kan jy belê in, dan kan jy moontlik verloor alles wat jy belê. Daarbenewens het die regering het die volgende oor binêre opsies handel (jy kan die volledige dokument hier lees). Ek wil ook baie vinnig daarop dat dit onwaarskynlik is dat die produk eienaar ooit mense vir die sagteware sal hef, ten spyte van sy eise. In werklikheid, is dit waarskynlik dat hy is besig om 'n persentasie wins uit elke dollar dat hy mense nadele in 'n belegging in die binêre opsies site. Wie is hierdie produk vir? As iemand, is hierdie produk is nuttig vir mense wat gereeld deelneem aan binêre opsies handel en het die finansies en kennis van die mark te potensieel 'n wins daaruit en om enige verlies te absorbeer. Maar vir mense in hierdie posisie, sou ek aanbeveel ondersoek van die makelaars daar buite en doen deeglike navorsing, eerder as om te val vir die hype van een internet bemarker wat eintlik net vir wins. finale beoordeling In plaas daarvan, sou ek aanbeveel as gevolg van die opleiding in die # 1 produk wat hierdie webtuiste beveel, selfs net vir 'n rukkie. Dit was eintlik waar ek my eie opleiding in die internet bemarking ontvang. Ek dink dit is fantasties opleiding, selfs vir mense met absoluut geen ondervinding in die maak van geld aanlyn. Indien niks anders nie, dit het my geleer om swendelary n myl uitken.

No comments:

Post a Comment